HU | EN | DE
   Órarend
   Óratípusok
   Joseph Pilates
   Michael King
   Stúdió
   Kinek ajánljuk
   Fotó galéria
   Videó galéria
   Gépes pilates videók
   Life.hu Pilates videók
   Elérhetőség
   Oktatóink
   Cikkek
   Linkek
   Genetikai táplálkozás

  HÍRLEVÉL
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe: 
      

Pilates Csoportos órák

Spirals

Akár edzésről, akár a mindennapi rutinról legyen szó, gyakran megeshet, hogy mozdulatainknak az szab gátat, hogy nem vagyunk elég hajlékonyak. Legyen bár valaki erős és gyakorlott, mégsem mindig sikerül tökéletesen kivitelezni egy kecsesen elnyúló mozdulatsort, hiszen a hétköznapok stresszhelyzetei, a testünkön is érezhető feszültség és az izmokat megerőltető edzések miatt izületeink nem kellőképp felszabadultak, és göcsösen megkötik testrészeinket. A spirals program fokozott figyelmet fordít a lazaság visszaadására, emellett a tartás minőségén is sokat képes javítani. Az eredmény könnyed, hajlékony test, gyönyörű, feszes tartás, önbizalom, magabiztosság és mindemellett a hátfájásnak is búcsút mondhatunk.




Spirals

A spirals gyakorlatainak végrehajtását kicsi, mindössze fél kilós labdák segítik. Ezeknek az apró jószágoknak a szerepe, hogy az izületeink mozgástartományát, vagyis a lazaságot gyengéden, mégis határozottan előmozdítsák. Hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy az erősítés és a tartóizmok fejlesztése elegendő a feszes test és a határozott tartás eléréséhez. Valójában az eredményességhez elengedhetetlen a nyújtás és az izületek kilazítása, hiszen korlátozottságuk befolyásolja az izmok munkáját. Edzhetünk tehát úgy mint egy szuperhős, ha nem nyújtunk, az egész megfeszített munka kárba veszhet.

Bár egyik fő célja a nyújtás, a spirals mégsem egy hosszan kitartott, fájdalmas pózokból felépülő óra. A mozgás folyamatos, sőt, koreográfia is feldobja. A hangsúly a váll és a medence stabilitásán és a köztük lévő összefüggés megérzésén van, amelyet álló és talajon végzett gyakorlatok során át sajátíthatsz el. Természetesen az alakformáló hatás sem maradhat el, hiszen az álló és a talajszekció folyamatos váltakozása megdobogtatja a szívet, és megizzasztja a testet. Emellett a kislabdák szerepét sem szabad elhanyagolni, hiszen bár a bors kicsi, de mint tudjuk, igencsak erős, és bizony az óra végére a fél kilót is megérezheted.




Ha szebb és tudatosabb tartásra vágysz, ha szeretnél könnyedén, görcsös fájdalmak nélkül mozogni, ha szeretnél az edzésben továbblépni, de merev izületeid ebben megakadályoznak, vagy ha egyszerűen csak egy órácskára szeretnél kikapcsolódni és csak a saját testedre figyelni, gyere, és nyújts velünk!







 
Cím:
Pilates Studio
Dunapart Rezidencia, Győr
Móricz Zsigmond rakpart C épület, I. emelet 1. ajtó

Tel.: 20/9 813 690
e-mail: info@dallospilates.hu